Friday, May 29, 2009

hujung mingguku yang terancang dengan jaya nyer....

jumaat adelahh hari yang paling menyeronokkan bagi aku....or maybe bagi semua orang.... sbb besoknye cuti, huuureyyy... seghonok gilewwrr~ hari sabtu macam² benda bleh buat. plan malam ni....?? biler dah bosan sgt takde geng bersosialan kat umah, aktiviti lazim aku di malam minggu ialah melenyapkan diri dari rumah ni...dan semesti nyerr aku kluar berjoli sakan dengan membe2. aku ni pon bukan jenis orang yang cuma tau bercomolot dengan pc ajer, melopong dan tercongok di situ berjam-jam, main internet ajerr sepanjang masa. such a nerd and totally bump, no life at all~!

baru tadi aku dpt call dari sorang ex-schoolmate aku ni suh datang lepak umah dier maen game ps2, hek elenn mamat...tak matured langsung! (padahal niat sebenarnyer nak rembat memory card aku, hidop penoh kepura-puraan..dasar kura-kura!!!) .....meskipon aku ader ps2 sendiri yang sudah berhabok setebal 1 inci...dan juga ps3 yang takde nafsu untuk disentuh sebab game dia mahal nak mampozz macam harge steak kangaroo....skang ni cume ade game metal gear solid 4, soul calibur 4 dgn assassin creed ajer....smua nyer dah khatam berkurun zaman yg lalu. so takde sebab lain, takde dwet...so xde laa game baru. wawawaaa...miskin papa kedana nyer terasa diri ini! aku kena buat sesuatu utk dapatkan dwet!!!! wahai lanun penyangak cetak rompak, bile laaa korang nak memajukan tahap teknologi korang??? tolonglaaaa belajar2 wat blu-ray cetak rompak, i really2 craving for it... so boring punye pasal, terpaksa laa gak aku bertandang gak mencemar duli ke umah bujang dia, atas dasar persahabatan kekal berpanjangan. boleh plak dia call aku tadi marah2 kata aku ni sombong(?) sebab dah lama tak datang lepak...eiii, aku ader rumah sendiri kot?! watpe aku nak melabuh bontot aku kat umah ko selalu?!

malam ni pon ader plan nak outing kejap kat uptown danau...dah lama tak meroyan kat situ. waaa, aku ngidam abc. tapi ader ker jual abc malam2 kat uptown?! hurmmmm~ buang tebiat haper...! slalunyer malam weekend camni banyak booth bukak, orang pon ramai...so happenin' ar sket. bak kata awal ashaari dalam syurga cinta, "every nite is friday nite bebehhhh.." bebeyhh bebeyhhh kepala hotakz anda....

besok plak sabtu, agak "quite" bizi laa... my whole family mostly will become bizi during weekend... bapak aku biase laa, dengan mesyuarat bahagian dier...(politik oh...politik~) bapakku seorang yg kuat membebel...bebelan serta butiran ayat yang keluar seperti peluru berpandu dari mulut nyer dalam jangkamasa sehari sudah cukup untuk dibuat karangan berpandu 84 perenggan. aku bahagia! bestt, akulaa pendengar setia bapak aku...! sape lagi yang ader lagipon.... kakak aku plak tak habez2 dengan geng senam aerobik dier...berkobar-kobar aku tengok nak shape body. biasa laaa, bakal pengantin....bila lagi hari nak glemm melaram, vogue ngko nanti yer....kalah artis~

aku plak? owww...spatotnye besok hari sabtu ader family day member2 suteraclub bahagian central dgn selatan m'sia....suteraclub ni kelab kereta naza forza aku ni..kire adik beradik naza sutera jugak ar..cume lebey gempak sket, hahahaha...tgk tuan arr!~ nak pegi ker tak? nak pegi ker tak???!! jawapannye...taknak!! gile awal, kul 8 pagi dah kena mencanak dekat tesco ampang.. malas dah aku...potong stim waktu2 pagi berkualiti aku yang patotnye dimanfaatkan dengan tido. sori geng..., next tt insyallah aku turun.

alternatif nyer, besok ader mini gathering ex-schoolmate semerbak...buat kat pdg permainan plak tu. adohhh laaa, sape tah organizer?!!! saperrrr??!!!!!! aku plan nak buat spaghetti...wahh, yumm yummm!!! reti ker ko masak?? hmmm...sebenarnyer dah lama aku tak masak makanan itali yang amat2 laa sedap tu, tmbah2 bile aku masak, hohoho! kalau tak sedap, takkan membe uitm aku, si ikram boleh habizkan satu meal dalam masa 2 minit jer. kaget betol aku tengok bile seorang budak besar dan berbadan chubby sedang melantak...begitu singkat durasi nyer..! sampai sanggup menyorok dalam bilik fendy takot orang lain nampak, amat-amatlaa lapar...time tu aku rasa seperti sedang melawat seorang koresponden rancangan bersamamu tv3 yang dah sebulan tak makan...sungguh menyayat hati~ uishhhh....(sekian sessi mengutuk membe..keh keh!) tapi disebabkan keputusan yg dibuat last minit, aku diletakkan di bawah divisyen pembuat air...sungguh tak cool! (buat ribena laici pon sedap gak kan.....uuuuuuu~) then mungkin akan ke petaling street teman member carik dvd drama jepun...membe aku ni gile jepun, maybe time zaman tanah melayu dijajah, opah dier dulu pnah ader skendel dgn askar jepun, tu pasal gen jepun mengalir dalam badan dier kot...yang pasti hari-hari aku itu nanti diakhiri dengan upacara terbongkang atas katil dek kerana kepenatan tahap gaban....weekend korang pulak macam mane? ohh hari-hari minggu ku yang indah.... =)


blogID=5796089285239055501&postID=6036002040260323667
KLIK SINI KALO RAJIN NAK BERLETER GAK!~


.

No comments: