Wednesday, June 10, 2009

dunia kan dah moden...ape salahnyer bajet bagus?

kringgg.....kringggg!!!~ bangon smuer..masuk kelas, masuk kelasss..... okeh, thread hari ni bukan laa bermatlamat untuk membengongkan maklok bumi dengan cerita2 agak bangang aku, tapi hari ni aku nak share sumthin' as a benefit utk kiter semua. dah ar bangang, bingai pulak tu...kita usir ajer dia dari kampung ni tok ketua!! ~ yerpp....blog aku ni not just i've got SOMETHING to say, tapi sometimes aku akan memvariasikan dier sebagai i've got SOMETHING to share.... so hari ni, bermula laa lagi satu sessi pembelajaran mengenai teknologi...

arghhhh, bosan!! bosan!!! aku tau korang mesti bosan kalau masuk blog ni, tibe2 aku takde benda nak merepek atau dicarutkan...sebab aku tau itulaa yang orang suka baca. tambah2 lagi biler ader yang bagitau aku, bila blog aku ni tulis bende2 berkenaan komputer ngarut2 ni, lagi lahh korang boring dan tak paham satu haper. kata nyer bahasa moden sgt. eh yer ker??? kuno sangatkah anda? aku dah guna bahasa paling mudah ar tu, bahasa kamus dewan! tak dinafikan, teknologi ni kalau terlampau moden, membuatkan rasa bosan yang teramat sgt. benda ni terlampau laju tak terkejor yob...contohnyer, iklan iPhone 3g bersepah..aku tak mampu nak beli pon...mampu ker kau??? oww..mampu, mampu. baguih, baguihh!!! (pelik pulak perkataan mampu tu kalau dieja berulang kali..) taukah anda dengan iPhone 3G, takpayah beli ridsect ataupon bakar ubat nyamuk? sebab mende alah tu ajer dah mampu menghalau nyamuk. wahhh... smashing!!! seriously....... dwettttttt!!!!!!!!!


tapi kan.... biler terlampau hi-tech ni, life will become totally SUCKS!!!! tak cayer? ni hambe ader bukti ni, kah kah kah...!!! (aku mula berdebar-debar)





woww.....banyak nyer bola bowling!!! =p




awww...!!! kantoi g-string....~ T_T


owwhhh....suke kau yerr?? punyer laaa semangat scroll..xnak miss satu benda pon. gatal!!! hahahaha, paih takpon usop mesti suke bende2 ni...ekekek~! gurau jer =p ...tak salah kalau malaysia kita ni nak maju macam jepun, tapi tak payah laa maju serupa gini laa yerk... apo kejadahnya semua ni???!!!! yahooo mai, mari ke jepun cepat!! blog aku ini masih mampu mengekalkan adat ketimurannya, INI BUKAN LAMAN WEB LUCAH!!!!! klik sini kalau nak web lucah... huhuhu~ best, best!! best giler kelentong orang...~



blogID=5796089285239055501&postID=3439158040232290882

KLIK SINI KALO NAK KOMEN!~

.

1 comment:

MAI'demoiselle. said...

aku nak gi jepon mase winter lah.
sume org pakai baju tebal2 je.
hahahahaha!!