Thursday, December 31, 2009

oh......teramatlah sarat!!!!

gambarajah di bawah menunjukkan kecelakaan yg berlaku terhadap pc aku baru2 ni......tuan pc dilaporkan selamat, maybe poket serta wang ringgit aje tak bape nak selamat utk masa2 mendatang....





hahahahhh.....tgklaaaaa, kalau drive C ... primary partition pon dah tinggal '0 bytes!!!!!' ajer, ape lagi nak dikato? mmg satu keje pon takkan jalan arr.. senang citer, kesemua total 10 partition hard disk aku ni, smua nyer berada pada status merah dan tak mampu menanggung azab dah... aku ni plak jenis download file besar2, dalam sehari tu tak mustahil utk aku dload lebih kurang 5gb file camtu ajer.......tambah plak aku set kan default folder utk semua file download aku dalam partition C, so ni arrr akibatnye bile dah terlampau sendat....

jadi, patut ker aku beli hard disk lagi? patut ker?? dah beli nnt, nak jolok kat slot mana plak??? mau meletop pc aku dibuatnye.... tapi aku rasa tak perlu kot... rasanye aku dah kne start pegi ke lowyat, beli sebundle dvd-r kosong, dan mule laaa belaja2 menginsafkan diri dan bawak2 laaa burn segala barang2 khazanah alam tu dlm dvd... tmbah2 lagi dgn segala movie2 murahan, cap ayam especially movie mat saleh dari london yg bodo2 ajer, bleh laaa aku delete pasni...

hard disk aku jadi sendat ni pon sebab aku byk download game. skang ni saiz game taknak kalah.....ader smpai 7gb...berbelas belas gig pon ader.... contohnye cam call of duty modern warfare 2, mak aih lengkap aku tulis tajuk.... game tu saje dah nak dekat 12gb ..... kalau kite calculate, satu dvd bleh muat 4.7gb, 12gb maksudnye kne ader 3 dvd, 1 keping dvd game dijual pade harge rm15, so kalau 3 keping, tak ker arge satu game ajer dah rm45, kopak wehhh.....kopak mata kewangan aku~ (heh...pndai tak aku merangka bajet kewangan? uhuhuhu~ xpe, subjek eco aku lulus cemerlang!!) so, adelah lebih baik aku download je.....jimat, murah dan tak mengeluarkan tenaga... ape yg penting kesabaran ajer, nak menunggu 1 game siap tu adelaaa dalam separuh hari.... yelah, i pakai landline ajer....bukan 4g hsdpa bagai...~



snarai game yg ak dh download bulan ni aje :-

1) COD modern warfare 2
2) prototype
3) left 4 dead 2
4) dirt 2
5) batman arkham asylum



dan aku sungguh menangis nak tunggu assassin creed 2 kuar kat pc.....isk isk~ ps3 dah sebulan kuar, tp game mahal gilerz dan blum ader pirate version, so ape sgt game yg batak sgt nak maen..? terpikir gak, lagi untung beli xbox360 sbb game dia leh dload free2 jer, pastu burnlaa dlm bd....tp nak kne beli gak ar blu-ray burner....aiyak! tp aku tak sure laaa samada bleh ker tak main online pakai xboxlive bile game dah kantoi pirate.......dgr kata dvd pirate pon takleh play? ada betul ka itu mcm? tp ps3 ttp bertakhta di hati sbb biler pkai barang brand sony, bru nampak macam org kaye......ahahahahhaaaaa~ budus!

ape yg penting skang, upgred lah grafix card anda... sape tak tension, main game baru habez satu dua mission, tibe2....tutttttt~ padam!! bukan sebab karen tak bayar, tak pnah rasa teringin pon nak berhutang dgn tnb....tp sebab gfx card panas gile bebi!!! pegang sket, bleh melecur tu.....gigit jari ar jawabnye~ game skang gempak sgt grafix dier, anti-alias taknak kalah, 2X, 4X, 8X.....texture detail nak paling vivid je... kalo awek CGI dalam game pon cutting badan solid habez, maen game mulut nganga ajerr spanjang masa......contohnye cam yuna awek summoner final fantasy x tuh (bukan yuna yg oh bulan..oh bulan tu yer), yuna ito pon okeyh gak, huhuhu~ sangap beb.....meleleyyy T_T (sungguh giler seks stetmen berikut). okeh, sekian terima kasih!





nariko from heavenly sword.....erghhhhhh, hot smokin' redhead.......


.

No comments: