Tuesday, February 23, 2010

nu' hapdeted playlist.......

assalammualaikum...

ni preliminary post je....bukan major post... just nak bagi taw yang aku dah update playlist mixpod aku.... rasanya dah nak dkt 2 bulan kot aku tak update songlist tu.....

tapi sori sangat2 lah incase streaming korang tibe2 rasa lembab gile barbee cam tapir merangkak sebab kebanyakkan source link untuk media file ni direct dari RUS server.....jauh jugak lah nak seberang lautan atlantik tu.....nak elak dugong kutub lagi....byk keje kabel optic nk kena ngadap bawah laut tu...... so maybe ader certain lagu yang terkedek2 cam bapok 'blu-bar'ians....ahahaha~ meroyan tibe2 

before diz slalunye aku akan upload sendiri source file dekat 'fileden' ....sbb based on experience aku lahh...situ jer website filehosting yang bagi servis palinggggggggg bagus, streaming pon laju. tapi tak tahu lah hari ni nape upload system dia cam baghal bunguk baghero jer....connection asyik timed-out je... hapepon so glad becoz add-on musang berapi yang aku jumpe ni sangat2 gempak, almost every element yang server request dia bleh detect...so senang je nak hack file yang protected..... user internet ni kadang2 kedekut cam kedui gak.....upload file, tp tak set utk public...disable public plak tu..... mostly from imeem dgn esnips.... cilakak!!

okeh, enjoy my playlist.. sori, smua lagu omputeh...mostly lagu rnb dgn modern rock je coz tu aje genre yang pale otak aku nih leh layan...dance techno kadang2, aku bukan kaki clubbing...hahaha~ hang-out kat laundry tak termasuk lgsung dalam terma clubbing...sila jgn wat accuse tanpa research. tarak lagu melayu bcoz lagu melayu neihhhh kannn......hurmmmm, nape mesti jiwang meleleh je skang??? sungguh tomok...~ terbantut segala produktiviti manusia.....



.

No comments: