Thursday, April 29, 2010

bon voyage my brader~

early of diz week, the whole family pergi ke pengkalan TUDM subang.. tempat yg sama aku buat aero medical checkup aritu...huhu~! kali ni abang aku yg nmbr 3 dihantar ATM ke lubnan pulak untuk buat operasi kat sana... mcm yg kita semua tahu kan, negara2 arab timur tengah sana ader ajer masalah nyerr....perang dgn israel lahhh, itu takpe lagi...lumrah alam, ni ader gak perang sesama puak lahhh...padahal sama2 islam...hurmmmm, pelik~

kabar nyer dia mungkin berada kat sana smpai nak dekat penghujung tahun ni.... so maknanya sorang lagi family member aku takkan balik beraya lahh nanti. alahai...kesian btol kakak2 ipar aku. most of them kebanyakkan lepas kawen mcm hidop single jer sorang2 berjauhan dari suami.... ekekekek~

sebelom dia blah tu semangat nyer lah beli external hard disk baru kt lowyat...pastu membebel suruh aku sumbat kasi full 320gb dgn semua movie jepun korea melayu omputih industan bla..bla..bla yg ader dalam hard disk aku ni. kata nyer nanti duduk kat negara arab tu jadi sangap tak tau nak layan hape.... ape susah, bukak tv diorang..layan ar awek arab gelek2.... aku tgk cenel ART kat astro tuh cam best jerr...eventough tak paham satu haper. padan muka aku, nama ajer budak aliran arab time skola dulu...tapi satu input pon tak lekat dalam pale hotak super bebal ni...  ya a'la..ya a'la~

ni baru half of de family je....huhu~ hensem tak? haha!! buruk laa gamba lps dah transfer pkai blutooth..


.

No comments: