Friday, July 23, 2010

aku bukan malas nk updet blog, cuma tak rajinkan diri jer...

assalammualaikum... dah empat belas ratos abad rasanya tak hapdet blog ni... naseb baek still idop lagi. and naseb baek aku still ingat password nak masuk blogger ni.. mana tak nyer, itu laa password pc aku, password email aku, password fb aku, password frenster aku, password myspace aku, password atm bank islam, cimb, bsn, tabong haji, ape lagi? password thumbprint ofiz aku....dan juga password insyallah angka tu akan jadi nilai hantaran akad nikah aku....so gurlz, get ready laa...mintak2 laa password aku bermula dgn angka 9. tgk², 9 hingget!! haha....amek ko~ pahal letak arge nak mahal²? kata nak sehidup semati.....tiap² bulan smpai ke tua bagi nafkah, nak di kira...leh beli penthouse sebijik kat rooftop pavillion...

actually, reason aku x hapdet blog lama ni semuanye salah streamyx bangkai. officially, modem aku rosak.....lagi! buat kali ketiga... cam biase laaa, kene sambar petir. tapi nasib baiklaaaa lifetime warranty. so no hal laa....but then i need to wait for about 3 weeks tau nak tunggu technician datang repair... baghero btol. tak pasal2 kene mencapab kat cc....pergh, tak kuasa do lepak cc sempit, penuh dgn hiruk pikuk kanak² yg belum mumaiyiz...taktau nak respect privacy org len.....

oklah, insyallah gejala blogging aku akan kembali berleluasa semula lps² ni..... tenkiu jugak laaa pada sape2 yg visit blog aku ni, pelik btol...eventough aku x update, still ade visitor..... maafkan atas segala kekecewaan yg berlaku, ku menangis.......membayangkannnnn~ oh rossa!


No comments: