Tuesday, August 10, 2010

akhirnye...pnyakit setahun sekali dah datang..~

akhirnye, aku demam~ tu je mampu aku ucapkan. ni memang penyakit yg mmg setahun sekali dia akan datang attack aku... tahun lepas aku demam sampai pedih do satu badan time tido malam. rasa macam kena spank sepanjang malam. menangis beb... padahal pagi tu nak gi klinik amek obat, tibe² dia jadi sejuk plak... main² plak dgn aku, kecewa btol. baru nak merasa mc. dah ar rumet smua dah blah time tu...sapelah yang ade utk aku jadikan tmpat mengadu. time membe laen demam, aku laaa yang di msg nyer suh beli burger, beli air, beli makan....bagikan air suam dgn hulur panadol.. time aku demam plak, elok jer smua dah bungkus balik umah. hampeh btol!~ ok, tapi tu lain situation nyer...tu time blaja, ni time keje....

keje punye pasal, demam tak demam...kena gak pegi keje. satu hari tak datang keja, aku hilang nak dkat rm100 tawu..sape nak bagi dwet free² camtu jer zaman skang ni. membe soh amek mc, tapi aku malas lah pulak. satu keje nak kene tayang muke toyer kat klinik. duit lagi...~ hari tu semangat amek mc tipu semata² nak berjimba kat langkawi.. sekali hamek ko, rm40 doktor tu tibai aku. aku x sakit tekak pon..tapi pandai² plak dia menambahkan penyakit aku. nak tunjuk dia tu intelligent giler lah pasal medic ni. eventough aku tak amek biologi pon, at least aku tawu laa ape penyakit aku tgh ader...tekak aku okey je, dia bleh blasah kata sakit plak... aku just cakap aku penin pale jer.... sumpah, pasni aku tak gi dah klinik hak milik benggali... pasni pegi doktor melayu kampung kat simpang tiga gombak tu pon dah cukup bagus la..dapat gak tolong bangsa sendiri...huhu!~ nasib baik laaa lepas ni takde sgtlah problem berkenaan dgn nak claim mc sbb bos dah bagi aku membership ING, at least insurance dgn medical covered..

tadi idong aku tersumbat....lepas tu aku telan ar dua bijik soluble, skang problem laen plak jadi. idong jadi lembab....jadi basah sbb dah cair, so tak tersumbat dah, tapi..... adoih...dah tak larat dah aku nak menenyeh~ esok sumpah aku cakap, aku akan bawak sweater eskimo..pastu aku tido dpn pc. bos datang, aku wat muke simpati paling sadiz pnah aku buat, kalah muke awek hentai... ade kene ngene ker? hurmmm, pikir jap~

hari ni agak sedey laa sket kat ofiz. mule² ader sorang minah tu tibe² macam kena sampuk haiwan mamalia hutan plak.... rupenya incentive utk iPhone dia dapat rm4+++ bulan ni....~ peh, terus jd orang gile minah tu. tapi kalo bende tu jadi kat aku pon, rasa sama jer lah..lebey kurang je. aku patot ngorat dier la, nyesal aku tak ngorat dier awal² dulu... tapi mmg terbantut habez nafsu aku. nak bwat camne, muka dia cam artis kabaret zaman 80'an.... eksotik giler~ fesyen dgn make up pon pelik²...

reason aku sedey sebenarnye.....waaaaa, last person intake aku dah benti keja. tadi last day dier. katanyer nak migrate gi australia...isk!~ tinggal lah aku sorang dari beberapa kerat bangsa lelaki dalam ofiz tu.. mamat tu mmg skema, henpon pon takde...naseb baekla dier ade fesbuk..kalo tak mmg lost contact habez la. aku tak dapat trime laa macam mana leh ader lagi manusia zaman millennium ni yang buleh hidup tanpe henpon, sungguh kuno plus ortodoks..~ tapi slalu aku gi lepak kat meja dier sebab gaya skema dier tu tak pnah menyakitkan ati. so agak sempoi la nak chill out dgn dier walaupon sifat nerd dier tu kadang² tak boleh diadaptasikan dgn kepala gile² aku.. tadi elok plak dia leh peluk aku for the last time laa...ceywahhh, jarang pulak aku dapat hug dari sorang membe.....nak menangis lah wei. hati tisu plak aku ni..~ ni kes byk tgk sinetron la ni. tapi apepon thankz azril, ko blanje aku pizza weh time aku merengek-rengek datang kat ko mengadu cakap aku lapar, skali ko beli sampai 3 kan... ko mmg manusia terhebat utk dijadikan membe.. aku doakan ko bahagia dgn ape jua life ko akan tempuh lepas² ni... amin!~ siot aku sedey dah....sensitip la soal membe2 ni. huhu~ T_T


.

No comments: