Sunday, January 24, 2010

arghhhhhhh....aku tak rela tua~ tua mengedutkan!!

assalammualaikum, salam sejahtera...

sejak akhir2 ni, ak ader la menerima komplen dari sekelompok umat mengatakan yg aku nyer blog ni cam bengong2 sket....tekan2 tak kuar ape2 pon. aku pon taktaw pasaipa sbb aku bukak kat pc supercomputer aku ni rileks jer babe, bleh jer bukak....so aku takleh laa nak detect tang mana di antara berderet2 coding berjela-jela tu yang patot aku betulkan..... laenlaaa kalo ader software c++ takpon java cam kat uitm dlu, settle jer copy coding buta2, tekan button compile....haaaaa....tu dia, kuar syntax error. "cikgu, ni syntax error...camne nak betolkan?" mudahnye jadi pelajar cs... hahaha, mudah tahik kucin~ coding salin bulat2 pon bleh salah, apetah lagi keje assignment....gagap ko dibueknye~ belajar cs yg bergelumang dgn hal berkaitan IT maybe mudah bagi aku sbb tu mmg field aku, tetapi menjadi seorang pelajar fakulti cs dan matematik dgn syllabus2 yg agak silly2 kambeng memang membawa kecelakaan bg aku....sumpah aku brani jamin, insyallah nafsu aku dlm bidang programmin pasni akan makin kiok suatu hari nanti.....dunia aku blackout tibe2...

okeh, enough pasal tu.....ak dah 22, aku kene matang....harus tabah menghadapi segala roadblock kehidupan yg fana ni...hahaha...~ so sempena bezday aku hari kelmarin, ak nak citer laa sket ape yg blaku, actually cam aku kata hari tu, takde laaaa ape yg nak dihuhakan.... tima kaseh sgt2 wat smua membe2 yg wish aku, especially yg tak pnah lupe nak wish aku yg bukanlah artis ni, every year!!!! tak kesah laa yang di gombak, di kl ataupon di jengka, u all mmg membe saya sampai bile2....yess, sampai bile2!! XOXO~ tp yg aku peliknye, 100% dari puluhan maklok yg wish aku smua nyer pompuan....knape? takde laki dah ker dlm idop aku? sah2 relationship aku skang ni tak berapa nak balance......( i tak kata i ni hot ok, hahahahhah....ok, sile vomit di situ~) tp adelaaa certain laki yg wish gak, tp dalam cara yg lebey kachak serta gagah berani la, bkn sms jiwang2... tp apepon, org pertama yg bg adiah kat aku adelah membe laki aku gakk..... dia bagi aku baju zara, ZARA tu babe!!! sape la nk bg...... harge nyer 26 pound, haaa pndai2 laaa convert sendiri ke duit msia... brag giler, cettt!!~ trime kaseh kawan, ko sahabat paling berharge wat aku....

then, cam biase gak.....org yg lahir bulan januari mmg untung...sbb masuk2 tahun ajer, truz selebret bezday....so rase mcm umur tu naik seiring laa dgn naik nyer tahun baru..... so, tradisi membe2 gondolan aku ni, kitorang akan organize laaa party2 ala miley cyrus tapi dalam versi lebih ketimuran. party mengarut ni khusus utk selebret muke2 yg terbentuk kat muke bumi ni dlm bulan januari...tp dalam bentuk yg lebih matang dan rasional. xde dah acara2 mengarot seperti memecahkan belon menggunakan bontot yg lama dipraktikkan sejak zaman skola dlu.


destinasi party tak bertauliah, taman tasik perdana! seriusly, nme je org kl...tp td tu laaa first time wo aku yg dah 2 dekad idop ni, berjaya melangkahkan kaki kat tasik perdana tu...hahaha! org tah dari ceruk bumi celah mana pon dah sampai situ rasanye..aku yg 15 minit je dari rumah pon takde inisiatif nak dtg. lagipon takde hape sgt yg interestin kt situ..... bukan port yg baek utk cuci2 mata...ehem ehem~ hahaha! tq min selaku sponser kek coklat, aku bg 4 1/2 bintang...sedap, tp design buruk giler..haha! berkire tupperware lak tu... tq jugak kepada anak2 dara dot dot dot...janji kul 9 pg, 11 pg baru nak gerak...mmg btol korang pakai jam versi atas bulan..naseb baek korang heppenning cam badut volunteer. plan ondaway balik tu, nak berfoye-foye kat sooka sentral, tp tak kesampaian sbb terlajak flyover....terima kasih kepada co-driver yg sungguh gagal, kiri kanan pon FAILEDDD...~!! xtvt kitorang diakhiri dengan kare-oki sampai lebam kt wangsa walk...arghhhhhhh, lepas gian karok!!! sodap weyh melalak...melayang gak dwet~i rela.. aktiviti lain bersambung plak di sblah malam, makan sampai kembung kat little wok kitchen..... aduih, indahnya donia...!!~ sok nak ke shah alam, nak tgk wayang sbb ade org nak melepaskan rindu...dan skang aku bengkrap, ape citer? rompak bank??


duit dgn kebahagiaan, mana lagi penting? nah singget!!!
.

No comments: