Thursday, January 28, 2010

gudbai januari.....

ok, fast thread.....short n simple, harap2 short...aku ngantok dah ni, tp nak tulis gak. so suppose diz maybe the last post for the month of january...... 5 hours to go, i will make my move to klia, have a flight to catch up....yahoo, gi sabah!!!!! kenapa bahh, kau berubah.....knapa bahhhhh~ actually nak gi labuan, tapi lebey kurang laa tu kan. kawasan yg sama waktu dengan nyer.....so, selamat tinggal kuala lumpur... hahahha, bajet gi oversea. indon pon ko jejak tak sampai 2 jam... korang tunggu arr...ekekeeke~ aku gi vegas nnti...



so last week, aku ke shah alam....bertemu dgn makcik2 senior..sahabat tersayang. it was my second time diz year go to shah alam, uitm tahap world class bagai tu....padahal~ last time aku pegi pon bcoz saje nak jumpe membe. abeng, aku takpaham knape aritu aku rajin sgt nak buang minyak semata-mata nk jumpe ko... ko mandrem aku ek? tp it was nice to see u after a year we didn't meet at all......ur butt got big already, ape mende tah ko makan....bile nak diet?

so, budak2 ini....den dgn ron (bukan nama sebenar) beriya msg tibe2 ajak kuar wayang....benda yg jarang2 berlaku...so, aku and dyra make our way to shah alam on the afternoon for 30 minutes journey from gombak.... so, saje gatal nak pegi shopping complex yg kitorang x pnah pegi....yeah, kitorang ke tropicana mall, pj. pe de kat situ? at least kitorang dtg kat situ pon sbb ade gsc. laen sebab? hahahaha....shopping complex paling badut kat atas muke bumi. takde ape2, x byk kdai, xde tempat nak hangout, mosttly department utk pompuan jer....and totally bosan!!!!!!! aku masuk jamban dier, paip TARAK!!!!!!! hape hengat kaum melayu dah pupus ker kat area PJ tu? kachak sgt ker gune tisu nak wat keje2 beristinjak tu? cetttt...!! tp at least surau dia berada di tempat yg sungguh strategik laaa eventough terletak kat blakang kedai jual sex toys and condom, tp betterlaaaa compare dgn SOGO, kat tempat parking basement tu.....kamben~! but then, at least time tu aku dpt gak present utk bezday aku....and yeah, another shirt but this time it's polo ralph lauren....huhuhhh~ tq fren, menjadi betol korang nyer plan nak wat suprise utk aku....x disangke2. kalo aku taw korang nak adiahkan sumthin' outfit, aku bawak korang gi butik ROMP kat times sq....ahahaha, demand!~ okey, next year ade lg .....ehehe~

so, sblom balik....kitorang singgah kat kota damansara but yet aku tak hengat dah seksyen bape....nama nyer 'dangau rumbia'. well, kitorang siap makan bersila dalam pondok lagi sbb dak2 ni smua bangge dgn status kampung masing2, so lets go to basic.. tp at least food dier memang SYAHDUUUUUUU GILERRRR~ uiiii....sungguhlaaaaa sedap, nanges aku makan western dier... so nak bagi korunk agak2 meleleyh, nah aku upload laaa sket.... hamek!


nasi goreng dangau rumbia.... special menu ar nih... oh kerabu mangga~



fish & chips.....nih den punye, maklok paling lapar... (kantoi~)



lamb chop...agak2 sape punye? hahaha~ cet!!! wooo....alahai kamben~



mushroom black pepper chicken...... tergugat iman tgk cendawan bertonggek sana sini..~


huhhhh..........tengok saje menu dier pon dah wat aku sanggup drive skang gi sne balik... ape yang best nyer, for sure laaa gravy dier....black pepper, sungguh marveles...melimpah2 plak tu dier nyer chef kasi taruk..... and for sure, harge dia reasonable utk ape yg kita dapat. tapi, memakan kambeng mmg satu cabaran utk aku... lamb chop dier liatttttttttttt siutttz!~ tak kuase aku...... kambeng punye pasal. duh!~



.

No comments: