Sunday, February 21, 2010

512mb gddr5 boost up.....!!!

"wahai pc puaka, aku serukan ke dalam jiwa mu sparepart baru.....agar kamu lebih mencurah bakti terhadap lord kamu yang ultra kachak ini......."

dan setelah wang ringgit ku korbankan, ku hulurkan kepada bangsa cina.............maka, terciptalah satu grafix card baru........

so, referring to yesterday post.....akhirnye gfx aku yang dah jadi jenazah tu akhirnye bergantilah dengan yang baru... dalam pukul 3pm tadi, aku drive ke lowyat bertemankan seorang membe yang tak bersalah, tak pasal2 kau jadi makluk bumi yang aku heret utk jadi balaci tak berbayar aku....padahal takde fungsi pon, saje boring jalan sorang2...muke toyer je spanjang hari....

sampai2 ajer...maybe dah jadi mentaliti orang melayu, servis yang tak seberapa....harge nye mesti murah ajekan..(konon nye...~) so aku pon parking laaa kat kawasan tanah kosong tepi imbi yang tak berbumbung tu, atas nasihat co-driver yang cibet, langsung tak menjana anjakan paradigma. yelah....ingatkan boleh laa nak save sehingget dua utk payment parking, tibe-tibe...... RM3 jam pertama ... RM3 laaa jugak jam jam yang berikutnye....sungguh celaka whatttttttefak?!!!! bodo, mahal macam sundal. mahal ker sundal? sia2 je, baik aku parking aje bawah lowyat....lebey kurang je rasa, takdelah roboh kaki aku ni nak menapak jauh... naseblaaaa hujan renyai2 je time nak balik pegi kat kete, kalau tak memori daun pisang lah jawabnye...... disebabkan taknak miskin, aku pon jadi kelam kabot survey harta dalam lowyat tu......kalut macam nak terberanak....

dan akhirnye....aku beli gfx ini.... ATI Radeon HD5670 ..... yeyeyyyy, leh support HDMI....senang je pasni cucuk terus kat tv, truz leh layan movie....takyah nak burn2 dvd macam babun.... aku agak terkilan gak ler sbb tak cukup rm90 je nak dapat 1gb, apekan daya....just satisfied with 512mb GDDR5 directX 11,  itupon dah cukup super gaban lah kot.... balik umah aku cube test pasang detail paling ULTRA-mennn dkt graphic option street fighter, dan game aku tak lag langsung, solid rawrrrrrr gilerrrrr.........suke eden! makin berleluasa laaaaa aktiviti gamerz.......... skang ni dalam sessi mendownload game Bioshock 2.........dah kuar weyh! thank god, ko kuar kat platform pc...........main sampai lebam~ but, FYI .... aku bukan budak stok lepak cc yang takde life, aku maen game suke2 jer....lagipon aku maen game high potential ajer... balance laen2 masa aku spend time for tido...hahahha! tido itu ibadah.....



No comments: