Tuesday, May 4, 2010

kawen x jempot...how dare korunk2...

salam...

aku amat konfius dgn dak kelas aku. i mean dak semerbak sessi 2000-2003... satu2 nyerr kelas paling unik sebab tiap2 tahun kitorang dipaksa duduk dekat tingkat paling atas sekali semata2 nak tgk pemandangan kuala lumpur, time tu plak still jakun tgk klcc....mengadap muka yang sama 3 tahun berturut turut dan dipaksa cakap bahasa bahasa arab eventough kitorang tak rela.... tengok lah result spm pon masing2 dah tawww....hahaha! bayangkan laaa hampir semua dak laki kena gantung sekolah seminggu sebab tak datang kelas arab time petang... wahai cikgu2, anda2 taw tak...bagi kitorang tergantung tak bertali sampai seminggu tu umpama bagi cuti mc straight seminggu? betapa hepi meal nyer kitorang, tiap2 petang melepak berjimba kat padang bola huha huha cam orang giler hilang arahhhh straight satu minggu tuu... actually, aku tak kena gantung pon..aku cuma ponteng dengan izin sehari dua ajer...  giler kau, aku pengawas berkaliber kena gantung skolah...jatuhlaaa saham ekuiti aku...

ape yang paling best bile dah 3 tahun mengadap muka sama ajer.... satu kelas tu kitorang akan menghapal nama bapak...rasanya sampai ke hari ni, still hapal lagi nama bapak budak2 tu.. nama mak tu agak kuranglahh... nanti ader orang mengamuk pulak, "wehhh...pahal main mak mak" .. normal laa, budak2. so, obviously kitorang akan memanggil nama seseorang tu dengan nama bapaknye .... bajet mat saleh..haha! dan adelahh satu bonus jugak laaa kalo seseorang tu taw up sket level dier leh taw nama datuknye. conclusion nyer dulu, kitorang kat skolah jarang2 panggil nama dalam ic, kitorang akan jerit panggil nama bapak...cool kan main bapak bapak? haha! by the way, nama org tua dulu kadang2 pelik...haaaa, mmg jadi mangsa kutukan arr... konfem nanges arr pastu~ huhu. bape ramai dak kelas ni nanges, laki pompuan sama ajer... tak payah nak citer.... aku belom lagi, mata berkaca-kaca jer...belom sampai nanges lagi..haha! ayu kan i~ awww!



first aku tawww, ramai dak2 kelas tu dengki dgn aku mula2 sebab aku sorang ajer lelaki yang dapat jadi pengawas berbaju biru kachak bergaye dalam kelas tu...hahaha! msti dalam pale hotak korang aku tak layak jadi pengawas kan sebab yg jd pengawas tu selalunye yg hensem2 ajer...hehe~ tambah2 lagi dapat keluar gi rehat makan awal....korang tgh jenoh belaja, aku dah tersengih melebar dgn langkah bergaya nyer keluar melantak gi kantin... korang kene paham, sebenanye aku tak suke keluar awal tu..tambah2 lagi time subjet math. aku start bengap math, hummmm...start dari ape topik ...lokus dalam bulatan? aku ingat lagi topik tu sampai hari ni.... sebab topik tu laaa aku kena sumpahan karma paling agung kebengapan math tahap ekstravaganza sampai ke hari ni...wowowow, aku benci wo math... cam kecelakaan!!!! lagi satu, aku keluar awal sebab aku kena jaga kantin minggu tu. korang taw tak betapa tak paham bahasanye korang bila time rehat? nak suruh angkat pinggan pon susah.... padahal tempat letak pinggan tu betol2 sebelah tmpat basuh tangan.. ker korang tak basuh tangan? yesss...aku taw ader certain korang makan pakai sudu. patotkah aku menyalahgunakan kuasa pengawas aku dgn menempeleng kepala hotak berjambul korang? aku baik wooo...... raba pompuan pon tak pnah...~ huhu..!! lepas tu korang maen gile2 kejar2 polis entri mende tah cam pelesit blum mumayyiz kat bawah pokok besar tu, korang tergolek dog nanti, sape plak hero menyelamat.... aku gakkk! pressure taw tak!!!!

by the way... motif post ni sebenarnye nak meluahkan kehairanan aku. setakat ni yang aku taw (sehingga kelmarin) ... dua orang membe aku dah kawen. first yg aku heran, aku taktaw pon bile diorang kawenn... tu satu. nak kata aku tak dijemput, sebenarnye satu kelas tak taw diorang 2 ni biler tah kawen nyerr... yg laki, aku tak penah taw pon sape bini nyer... yang pompuan, aku tak penah taw pon sape laki nyer, tu dua..! yang laki, aku tak penah nampak pon bile bini nyer ngandung, yang pompuan plak aku tak pernah nampak bila dia mengandung..padahal sah2 dia jiran aku...selang lima enam rumah jerrr....pelik aku~ tu tiga! then, jumpe2 jer dua dua dah dukung budak, anak sape? "anak akulahh wei..." tiba2~ kan amazing tu.... ko beli kat eBay ker anak ni? YANG AKU PELIKNYA NAPE DUA DUA MEMBE AKU NI HITAM SUNBURN, TAPI HASIL PRODUKSI DIORANG BABY YANG COMEL DAN PUTIH MELEPAK? hurmmmmmmm~ okey..itu ajelah. AMARAN - buat anak, sila bagi tahu .... or paling senang, KAWEN, JEMPUTLAA!!!! hurmm...bila korang kawen? nape takde sape taw? aku still konfius... yess... kelas aku memang unik gilo!~ haha....

p/s :: the most interesting about our class is..... kelas kitorang ader novel alter-ego dgn komik manga sendiri which is semua watak dalam novel dan komik manga tuh adelahhhh dak2 kelas kitorang sendiri. credit to choki, and me!!!! i miss that moment guy....~ (choki, aku curik gamba dari page ko...hehe!)



.

No comments: