Tuesday, May 4, 2010

xtvt labour day....

assalammualaikum... hari ni aku akan tulis post berganda, i need to catch up with sumthin'

sabtu lepas, sempena hari pekerja kat malaysia, member aku si muz adelah jemput kitorang geng2 semerbak pegi ke titiwangsa untuk satu majlis kenduri kawen. actually bukanlaaaa kenduri kawen dier, tapi kakak dier. and aku baru taw yg kakak dier tu cun, kulit putih melepak pulak tu...tapi pahal ko gelap cam keling pariyappa? hahahahaha..... and macam biasalah, aku lah yang call sana...call sini tanya lah sekor2 "wehhh....korang pegi ker tak?" tapi cam biasalahhh, jawapannye semua malas2 ajer... haizz, ape nak jadilahh budak2 ni. si muz nih call aku siap pasang ayat merajuk lagi. aku pon tak sure ayat merajuk ker ayat ugut nih.... "camnilahhh korang, nanti abang korang kawen aku tak datang umah ko" .... actually aku sedar ayat tu ditujukan khas utk aku sebab aku ajer yang ader berderet-deret abang, cuma tinggal sorang ajerlahhh yang belom kawen lagi, including me...heheheh~! tunggulahh malaysia maju dulu...baru aku pikir soal tu.....

lastly...akhirnye semua pegi naik kereta aku... kirenya leh wat conclusion kat sini, kalau aku tak pegi, semua tak pegi. aimi tu gediklahhhh, kau ader kete kan, cet!!! kebetulan time kitorang makan tu, kitorang dok sebelah meja akma AF..haha, artis yg popular dgn satu lagu jerr tu.... tapi budak2 ni mulut masing2 takde insurans...suka2 jer kutuk artis malaysia...bangga sangat dgn jepun korea semua tu... aku sure akma tu dgr dak2 ni mengutuk menambah dosa, cian kat dier.....balik konfem mengadu kat mak... balik tu, kitorang singgah wangsa walk, ader tiga option...

1) bowling - tak bleh sebab dak2 pompuan ni pakai baju kurung..kan terselak malu you.....~ malatop! so tak jadi main bowling (lecehnye bawak pompuan....)

2) movie - sebelom tgk movie, calculate dulu duration movie...takot nanti terlambat balik.. mak marah, mak suh balik awal.. siap ader curfew, macam cinderella lah pulak (mmg leceh arr kalo bawak pompuan ..haha)

3) karaoke - nih je option yg tinggal..haha! first superstar lvl bawah tu penoh, than kitorang panjat songbox lvl atas tu... weh bangang betul lahhh, dah arrr lebih 2 hingget sejam compare dgn superstar, small room mmg kecik giler, tapi charge rm20/hour ...lagi? hurmmm..... skrin nak pilih lagu tu lembab giler nak mampos... loading macam babun tempang..slow gilerr...!!~ laen...hurmmmm, speaker jamban! sound volume tak leh control.... pecah plak tu.. harun! dah tu jer...sessi mengutuk. tak..sessi menganalisis! harap mereka ditemukan cahaya untuk berubah kepada sesuatu yang lebih baik... hehe!!

okey tu je....last stoppage kitorang berhenti kat kedai makan yg aku taktaw ape nama dier sebab si hanny sangap bebeno nak makan kueytiaw kungfu....aku taktaw ape masalah dier, meroyan kot....

p/s :: takde gambo...kitorang terlupe habez pasal candid2 ni.... smua stok mengumpat ajer dari first minute jumpe sampai laahhhh balik...


No comments: